Het belangrijkste ingrediënt
van ons succes: onze klanten

Klachtenbeheer

Heeft u een klacht?
Wij lossen uw probleem graag samen met u op!

STAP 1: neem contact op met uw vertrouwde contactpersoon voor het administratieve beheer.

STAP 2: neem contact op met de dienst Solutions.

Als een gesprek met uw vertrouwde contactpersoon geen afdoende oplossing heeft opgeleverd, dan kan u steeds terecht bij onze dienst ‘Solutions'.

Integrale - dienst Solutions - klachtenbeheer

Ma-Vrij: 9 uur - 17 uur

Tél : +32 4 232 44 11
Fax : +32 4 232 44 51
E-mail : solutions@integrale.be
Per brief : Integrale, Place Saint-Jacques 11/101, B-4000 Liège

STAP 3: Nog altijd geen afdoende oplossing? Een onafhankelijke bemiddelaar kan helpen.

U kunt uw dossier schriftelijk, per fax of via mail voorleggen aan de Ombudsman van de Verzekeringen en vervolgens aan de FSMA.

Ombudsman van de Verzekeringen
Meeûssquare 35
B-1000 Brussel

FSMA
Congresstraat 12-14
B-1000 Brussel

Onze kantoren

Integrale Brussel

Arianelaan 5
1200 Brussel

+32 (0)2 774 88 50
info-nl@integrale.be

Integrale Liège

Place Saint Jacques 11/101
4000 Liège

+32 (0)4 232 44 11
info-nl@integrale.be

Integrale Antwerpen

Justitiestraat 4/46
2018 Antwerpen

+32 (0)3 216 40 80
info-nl@integrale.be

Naar boven